יום רביעי, 9 ביוני 2010

קצת אמת מאחורי השקתו של האייפון החדש ...

אפל דוגלת במדיניות של עמימות... שיווק מאוד מעניין שמושך את קהל הלקוחות של אפל... יש הרגשה שהשיפורים שמוכנסים במכשיר לא מספיק טובים וכי כבר קיימים בשוק. הסיבה ,החוזים שלנו עם חברות התקשורת שמחייבים אותנו לפחות לשנתיים אז אפל לוקחת את הזמן וחבל.....

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3901921,00.html

תגובה 1:

  1. אהבתי את הגישה השונה לגבי מה שכולם לוקחים את מה שכולם לוקחים כמובן מאליו.

    רואים שיש לך פוטנציאל,
    מורן.

    השבמחק