
"הלקוחות של היום הם לקוחות מזן אחר, וחברות שלא מבינות את זה - עלולות למצוא את עצמן בבעיה קשה", אמר הייפרמן במפגש פורום C3 ● לדבריו, יש תחרות והלקוח דורש מבחר - הוא לא מוכן שרק ספק אחד יספק לו את השירות ● אבי שלום, אנליסט בכיר בגרטנר המזרח התיכון, פירט את שלושת סוגי מעורבות המנמ"רים בתהליך האסטרטגי ● אבי עסיס - מנכ"ל Widelink ומנחה המפגש, הסביר את המושג "Strategic Alignment"
מאת אבי בליזובסקי, 28 באוקטובר 2010, 14:16
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה