בסמסטר קיץ יפתחו בתכנית למערכות מידע שלושה קורסי בחירה חדשים:
פיתוח יישומים היברידיים לאנדרואיד - קורס המקנה למשתתפיו את הידע ואת ההבנה שדרושים כדי לפתח יישומים היברידיים למכשירים ניידים אשר מבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד. במהלך הקורס הסטודנטים ילמדו כיצד לפתח יישומים היברידיים ב-Java אשר מיועדים למערכת ההפעלה Android ולאחר מכן כיצד לפתח קוד ב-PHP אשר רץ בצד השרת ומשמש את היישום ההיברידי שכתבו. בהמשך הקורס ילמדו הסטודנטים לפתח ממשקי משתמש עבור היישום ההיברידי שכתבו תוך שימוש בספריות כגון jQueryMobile ו-SenchTouch.
פיתוח יישומים היברידיים לאנדרואיד - קורס המקנה למשתתפיו את הידע ואת ההבנה שדרושים כדי לפתח יישומים היברידיים למכשירים ניידים אשר מבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד. במהלך הקורס הסטודנטים ילמדו כיצד לפתח יישומים היברידיים ב-Java אשר מיועדים למערכת ההפעלה Android ולאחר מכן כיצד לפתח קוד ב-PHP אשר רץ בצד השרת ומשמש את היישום ההיברידי שכתבו. בהמשך הקורס ילמדו הסטודנטים לפתח ממשקי משתמש עבור היישום ההיברידי שכתבו תוך שימוש בספריות כגון jQueryMobile ו-SenchTouch.
היבטים משפטיים ואתיים במערכות מידע - מטרת הקורס הינה הקניית מושגים ומשמעויות משפטיות ואתיות בנושא מערכות מידע. במהלך הקורס ילמדו נושאים שונים המקיפים מגוון רחב של נושאים בעבודה עם מערכות מידע ובסביבתה. חלק מהנושאים מוסדרים בחוק, בחלק מהנושאים שאינם מוסדרים בחוק פועלת האתיקה הרשמית והלא רשמית, חלק מהנושאים לא ניתנים להסדרה בגלל קשיים וגורמים הרלבנטיים לתחום. במסגרת הקורס נדון בסוגיות השונות, ננתח ונסביר אותן.
כריית מידע במיקוד שיווקי - מהלכים שיווקיים מבריקים נובעים משילוב של יצירתיות והבנה מעמיקה של לקוחות. הבנת הצרכנים, התנהגותם, מניעיהם וצרכיהם הבלתי מסופקים נובעים מניתוח שיטתי של נתונים ממקורות שונים והפקת תובנות שיווקיות אופרטיביות. ברוב המקרים, האנליסטים לומדים את העבודה תוך כדי ביצוע משימות הניתוח המוטלות עליהם על ידי אנשי השיווק. כך קורה שעוברות שנים לא מעטות עד שאנליסט מפתח את שלל היכולות שמאפשרות לו להפוך ממבצע ליוזם ולשחקן מפתח באגף השיווק. מטרת הקורס היא לחשוף את הסטודנט חשיפה ראשונית למגוון היכולות הנדרשות מאנליסט וחוקר שווקים באגף שיווק תוך היכרות עם כלים ועקרונות עבודה מרכזיים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה