יום חמישי, 20 בדצמבר 2012

כיצד נראים קורות החיים שלכם ב- Facebook ?

Job Searchתהליך חיפוש עבודה יכול להיות בעצמו עבודה של ממש. הוא דורש בין היתר הגעה פיזית לחברות כוח אדם, פנייה ביוזמה אישית למעסיקים פוטנציאלים ומעקב שוטף אחר כל הקורות חיים שנשלחו וסטאטוס הפנייה.

אחת הדרכים הנפוצות לחיפוש עבודה נעשת באופן מקוון בעזרת אתרים המחזיקים מאגרי מידע אדירים של הצעות עבודה זמינות. 

אתרים אלה מסייעים ליצור פרופיל אישי, המהווה כרטיס ביקור שלנו מול מעסיק פוטנציאלי. הפרופיל האישי גם מאפשר לנו להגדיר פרטים החשובים לנו בחיפוש העבודה ולסנן משרות על פי טעמנו. למשל: נוכל להגדיר תחום ותפקיד ספציפי, לערוך חיפוש לפי איזור מגורים, להגביל אחוזי משרה, לציין ציפיות שכר ועוד...

אבל... הפרופיל האישי שלנו אינו המידע היחיד, שנמסר עלינו. חברות כח אדם, אליהן נפנה, עשויות להציץ ברשתות החברתיות, לראות מה עוד אפשר ללמוד עלינו, ולהשלים את מה שלא נכתב ב'קורות חיים'...

עוד בנושא צפו בסרטון על הסמינר בנושא "רשתות חברתיות כאמצעי לגיוס עובדים" שהכינה יעל תנעמי.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה