
במאמר ניתן קוד התנהלות לעובדים ולמנהליהם, במקרה של טעות העובד. המאמר מדגיש את חשיבות ההודאה בטעות, את הלמידה ממנה ואת נקיטת הדרכים, כדי לא לחזור עליה שנית, כדרך לצמיחה אישית ומקצועית של העובד. גישה זו מעודדת עשייה מחוץ ל"אזור הנוחות" של העובד, הפותחת אפשרות גם לטעות.
למרות ההפרדה במאמר בין עובדים למנהלים, גם מנהלים הם עובדים ובני אדם, שעשויים לטעות. במקרה כזה, קוד ההתנהלות צריך לחול גם עליהם, לפחות לדעת כותב שורות אלה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה