
עם שחרור המשחק ופתיחת השרתים לקבלת שחקנים, רבים מהשרתים לא עמדו בעומס וקרסו. כתוצאה מכך, שחקנים רבים, מארה"ב בעיקר, לא יכלו לשחק בו למשך שבוע לפחות מאז שרכשו את המשחק.
פגיעה במוניטין ורבבות לקוחות מתוסכלים הם התוצאות העיקריות של שימוש בטכניקה זו, המכונה Digital Rights DRM Management. בשנים האחרונות מספר חברות משחקים משתמשות בה כהגנה נגד העתקות.
פגיעה במוניטין ורבבות לקוחות מתוסכלים הם התוצאות העיקריות של שימוש בטכניקה זו, המכונה Digital Rights DRM Management. בשנים האחרונות מספר חברות משחקים משתמשות בה כהגנה נגד העתקות.
מקרה זהה כמעט לחלוטין קרה כשהושק לפני כשנה למשחק אחר, שמיליונים ציפו גם לו בשקיקה - Diablo 3, הממשיך את הסדרה המפורסמת של משחקי ה-Hack & Slash בעלי אותו שם. גם כאן המשחק דרש חיבור תמידי לרשת ולשרתי המשחק, וגם כאן בשבוע הראשון לפתיחת השרתים היו בעיות וחוסר יכולת לשחק (על כך גם עבדכם הנאמן יכול להעיד).
לדעתי, התפיסה של "הגנה נגד העתקה" מיושנת וכבר לא רלוונטית (כי היא בעיקר פוגעת בשחקנים המשלמים). החברות המפיצות צריכות למצוא דרכים לתגמל את השחקנים, שבחרו לשלם על המשחק.
אתם מוזמנים להיכנס לכתבה על SimCity.
כותב הרשומה: אדיר שגב
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה