
1. האם הפירסום מגיע לקהל מתאים?
2. האם המידע הנמסר משנה את דעת הקהל?
3. האם בעקבות הפרסום חל שינוי התנהגותי?
מאמץ ניכר מושקע, כדי לאפשר לחברות להשיב על שלוש שאלות מפתח אלו. אולם, נראה כי דרושה טכנולוגיה מסוג אחר, כדי להשיג את המטרות.
טכנולוגיה זו, הקרויה cognitive computing, מחקה את הדרך שבה אנשים חושבים ורגישה מספיק להבין דקויות של שפה אנושית. היא מסוגלת לברור כמויות גדולות של מידע ולהוציא מהם את המבוקש.
לקריאה נוספת בנושא:
http://asmarterplanet.com/blog/2013/05/exploring.html
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה