יום רביעי, 10 ביולי 2013

אוצר חבוי בים של מידע . . .


חברות המעוניינות לפרסם מוצר באינטרנט זקוקות למידע על הצרכנים הפוטנציאלים. מידע כזה טומן בחובו צרור של הזדמנויות חשובות, אולם, השגתו נעשית מורכבת וקשה לפענוח.

information hydrantחברת Nielsen מתמודדת עם האתגר; החברה פיתחה מודל, המכונה 3R שינסה למדוד ולסנן מהמידע הקיים קווים לפרסום נכון וממוקד אל קהל היעד. המודל מציג 3 שאלות:
1. האם הפירסום מגיע לקהל מתאים?
2. האם המידע הנמסר משנה את דעת הקהל?
3. האם בעקבות הפרסום חל שינוי התנהגותי?

מאמץ ניכר מושקע, כדי לאפשר לחברות להשיב על שלוש שאלות מפתח אלו. אולם, נראה כי דרושה טכנולוגיה מסוג אחר, כדי להשיג את המטרות.

טכנולוגיה זו, הקרויה cognitive computing, מחקה את הדרך שבה אנשים חושבים ורגישה מספיק להבין דקויות של שפה אנושית. היא מסוגלת לברור כמויות גדולות של מידע ולהוציא מהם את המבוקש.

לקריאה נוספת בנושא:
http://asmarterplanet.com/blog/2013/05/exploring.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה