
בעבר השוואת מחירים יכול היה להחשב כפרויקט רציני. תחילה היה צורך למצוא חנות מתאימה, להתייעץ עם חברים, לטלפן לבית העסק ואף להגיע פיזית... כל זה כדי להבטיח שמדובר במוצר הספיציפי שרצינו ובמחיר שהכי משתלם לנו.
כיום ניתן לבצע הצלבות מידע מהירות ממקורות מהימנים, לקרוא חוות דעת ולקבל החלטה נכונה האם כדאי לרכוש את המוצר.
בעזרת קנייה ברשת צרכנים יכולים להמנע מ"מלכודות שיווק" כדוגמאת דוכן הממתקים בתור לקופה. הם יכולים להיות ממוקדים יותר ברשימת הקניות שלהם.
לכאורה, ניתן לצפות לצרכנים חכמים יותר אבל... מחקרים מראים שצרכנים הקונים ברשת מוציאים 24.6% יותר מהכנסתם הפנויה על קניות מאשר צרכנים שקונים בחנויות.
לכאורה, ניתן לצפות לצרכנים חכמים יותר אבל... מחקרים מראים שצרכנים הקונים ברשת מוציאים 24.6% יותר מהכנסתם הפנויה על קניות מאשר צרכנים שקונים בחנויות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה